odishantadownunder.reismee.nl

Harvey bay en Noosa

We vervolgen onze reis van Cairns naar Brisbane... ondertussen zijn we in Noosa.

Even een update van het reizen met een camper. Het parkeren van zo'n bakbeest gaat steeds beter. We hebben onze camper en de navigatie een naam gegeven, resp. Julia en John, elke morgen worden ze bemoedigend toegesproken..."Goedemorgen Julia,...op naar de volgende bestemming...en John, we vertrouwen op jou, dat je ons weer de weg wijst.

In Townsville moest Roadway assistant (ANWB) van de Ozzies aan te pas komen...camper wilde niet starten...kleinigheidje...kwestie van systeem resetten, bandenspanning gecheckt ...linker voorband zit ws een lekje(advies om even naar service station te gaan, hebben we later ook gedaan, zat een klein schroefje in)

John onze navigatie had ook kuren....even de gebeld naar Maui de camperverhuurder ....probleem opgelost....nu is alles weer perfect...

Mooi reizen op de Australische wegen, op de Bruce highway....en op mooie wegen door de bergen...beautififul View of the Mountains... gestopt bij een mooi Outlook.." Hinchinbrook Island"... adembenemend...( Ik hoop in Melbourne mijn foto's op de site te kunnen uploaden, met mijn tablet lukt dit niet... computer nodig...in Melbourne woont mijn nichtje, hopefuly she can help me)

Reacties

Reacties

Anne

Handige vrouwen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!