odishantadownunder.reismee.nl

Richmond...Kershaw House, dad Philip and son Jordan...Charles the dog... Charlotte Jordan's girlfriend and grandma

24/12 Richmond...Dit hadden we niet verwacht..Levendige stad..Mooi, nieuw shoppingmall...Jordan stond ons op te wachten...Ontvangst was hartelijk en warm... Kershaw House is een mooi sjiek BenB gerund door dad Philip en sun Jordan......5***** BenB door gasten beloond met een 9.7.....In Nelson hebben ze ook een bar/café/restaurant. Philip is vooral daar bezig en Jordan is de manager in Kershaw House. In het restaurant in Nelson hebben we op 1ste kerstdag ons kerstdiner.

25 tot en met 29 december 2016......Het weer is prachtig. Lekker uitgeslapen en laat ontbijten. Na ontbijt zijn we naar het mooie strand geweest in Tahunanui. 's Middags werden we opgehaald door Philip voor het kerstdiner. Wat een eer .....En granny ging ook mee eten. Het was super gezellig....Lieve familie...

De dagen daarna hebben we niet veel gedaan. Overal was "sale"... In Richmond en in Nelson toch nog geshopt. En...Shanta heeft in Takaka nog een keer een zalm gevangen, dit keer was de buit 3,50 kg. Een joekel van een vis dus. Smoked salmon mee naar huis genomen, omdat het zoveel was hebben we Jordan ook wat gegeven.

28/12 Afscheid genomen van Jordan... Kershaw House, Richmond...:-( op naar Blenheim. Daar een BenB Tresco. Huisje: woonkamer+keuken, slaapkamer met 2 single bedden, douche en toilet. Ian de eigenaar was net klaar met schoonmaken...Ziet er weer prima uit...Top..Hier blijven we 2 dagen.