odishantadownunder.reismee.nl

Van Noosa naar Brisbane

Noosa en omgeving is bijzonder mooi. We gingen met de ferry over en vonden daar weer een perfecte camping. Low season..de zomervakantie vd ozzies begint pas over een paar weken.We hebben de camping dus bijna voor ons alleen op een paar verdwaalde ozzies. Op een avond zaten we gezellig bij de camper te kletsen toen we opeens werden verrast door 2 kangoeroes...vlak voor onze neus stonden ze stil naar ons te kijken...meteen foto's gemaakt...in een hoge boom zagen we een nest. Later bleek het een haviksnest. We hebben de haviken gevolgd . ..eten zoeken en later de jonkies voeren.

Op een stukje strand was het toegestaan om met je auto te rijden, veel vooral jongelui maken er een sport van om op het strand te racen. Wij hebben weer een eind gewandeld langs het strand.

We besluiten nog een nachtje te blijven op de camping. De volgende dag weer met de ferry terug naar Noosa Heads. We staan nu op camping Noosa caravan park. Veel Nederlanders..in de kitchen corner was het een gezellige boel. We stonden daar met verschillende nationaliteiten eten te bereiden en aan tafel was het internationaal... Nederlands,Engels, Duits, Chinees, Russischachtig.De volgende dag vroeg op....wandeling langs de kust...wandelpad omhoog de berg op.....pfff, zwaar zo vroeg in de ochtend....joggers lopen ons voorbij...jong en oud in een stevige tred....boven aangekomen horen we van voorbijgangers dat de dolfijnen al gepasseerd zijn...wat een pech...dan maar beneden een lekkere cappuccino+warme croissant..hebben we echt verdiend.

Anne

Benieuwd naar de foto's