odishantadownunder.reismee.nl

Van Melbourne naar Halls Gap...dan naar Port Ferry..weer terug naar Melbourne

Maandag 14/11 We gingen de auto halen bij Herz...Wauw een mooi splinternieuwe Nissan Pulsar..had nog maar 600 km gereden. Mooi donkergrijs...en een automaat..geweldig...lekker rijden in de bergen. We reden richting Halls Gap...door een vergissing hebben we een stuk omgereden en pas 's Avonds laat aan gekomen...De volgende dag keken we onze ogen uit. Ons hotel is omringd door bergen....Het gebied waar we nu zijn is het nationaal park the Grampions... één van de vele nationale parken van Australië. Stunning landscapes, abundant Wildlife. Tijdens wandelingen in het park mooie vergezichten gezien.. kangoeroes...die voor je neus springen...Inhale the Air and be dazzled by the divers natural attracties and their Aboriginal Stories. Boven op de berg bij een waterval was het zo betoverend mooi en stil, je hoorde alleen het klateren van het water en de krekels...Wij hebben toen de tijd genomen om te mediteren..daarna zijn we nog zo'n 2 km omhoog geklommen naar een mooie Outlook...ik ben helemaal naar de top geklauterd...dat was best wel spannend...maar boven aangekomen was de beloning echt super gaaf..stunning mooi uitzicht.

's Middags hebben we met de auto een mooie toeristische route gereden...naar alweer een waterval...ook mooi...weer veel foto's gemaakt.

We hadden zo'n trek gekregen van de vele inspanningen...onszelf toen maar getrakteerd op delicious diner bij het Indiaase restaurant Punjab....was ook echt delicious