odishantadownunder.reismee.nl

Port Fairy..the Great Ocean Road....

Woensdag 16/11 Vroeg op want we gaan richting Port Fairy....en alvast een stukje doorrijden naar de 12 apostelen.

Donderdag 17/11....dagje Great Ocean Road.

Vrijdag 18/11 terug naar Melbourne..een nachtje slapen in Quality Hotel near the Airport.

Zaterdag 19/11 vlucht naar Auckland Nieuw Zeeland.

12.30 in New Zealand . ..zit nu in vliegtuig . ..als we geland zijn gaan we onze camper ophalen . ..daarna on the road looking for our first camping in New Zealand . .nieuw avontuur

Britz beloofde een transfer vanaf het vliegveld naar oppik locatie...het duurde even voordat we begrepen waar we moesten staan om opgepikt te worden en wie ofwat ons zou oppikken....gele bus die gasten naar hotels en andere locaties rijden...als je alles van tevoren weet is het Easy...maar met wat info van behulpzame mensen komt het allemaal goed. Laat in de middag reden we na alle info van Britz met alweer een bakbeest van een camper ruim 7 m lang en 3 m hoog. Eerst even boodschappen doen daarna met behulp van Wickycamp camping Ramarama gevonden...We waren moe...blikje soep op, lekker gedoucht en toen heerlijk naar bed....