odishantadownunder.reismee.nl

Rotorua

Dinsdag 22/11 's morgens gewandeld in een national park bij te Aroha....mooie plekjes, kleine watervalletjes, bijzondere vogels gespot, ' 's Avonds opzoeken welke vogel het was....veel varens op een stam...had geregend dus zo nu en dan oppassen dat je niet uit glijdt.... boodschappen gedaan...ook Nieuw Zeeland is een duur land..prijs voor een lekkere cappuccino is $4,50 en soms zelfs $5,-....op een camping staan kost tussen de $35 en $55....vis, groenten en fruit is duurder dan bij ons....alles is eigenlijk duurder...behalve benzine en diesel is goedkoper....

's Middags kwamen we aan in Rotorua. Camping " cosy Cottage thermal Holiday park....achter het park een groot meer waar je in het warme water kon zwemmen/ badderen. Ook bij de camping zag je het water uit de grond naar boven borrelen...We dachten eerst aan brand...maar het was gewoon stoom van het warme water. Eten gekookt... camping Life eten... courgette en vis op de BBQ en smullen maar...daarna nog even gekletst met alweer een jongeman uit Nederland...Micha had een tussenjaar... één van een tweeling...alleen liftend en lopend reizend door Nieuw Zeeland..." zo leer ik mezelf kennen...het is goed om te weten hoe je in bepaalde situaties handelt...ook fijn om andere jongeren te ontmoeten en samen op te trekken... één wat mindere ervaring gehad met een lift...rare man, beetje agressief...maar het is allemaal goed afgelopen....leuk gesprek met alweer een jongeman die op deze wijze ervaring op doet in de wereld...mooi om dit mee te maken....als ik de tijd kon terugdraaien, zou ik een andere keuze maken dan ik destijds had gedaan...ik wilde toen voor een jaar naar Amerika, niet gedaan, want ik kreeg een baan aangeboden...ik ben juf geworden...Ach je maakt keuzes...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!