odishantadownunder.reismee.nl

In de buurt van Wellington

Woensdag 23/11 Hiep, Hiep Hoera....Er is er één jarig...Shanta viert haar verjaardag. We waren al heel vroeg op. Het weer was prettig....warm en een beetje wind...Vanavond een avond bij de Maori om wat te horen over hun cultuur...en ook om Shanta's verjaardag te vieren.( later meer hierover)

maar eerst gaan we een volcanic Walk doen bij Wai manga....(later meer hierover)

Donderdag 24/11 Naar Waitomo Wai=water .......Tomo= gat in de grond.......om de caves met de glowworms te zien en daarna nog een wandeling in Cave genaamd kiarua=twee honden( later meer hierover)....

Vrijdag 25/11 Alvast naar het zuiden gereden...het was een beetje een regenachtige dag...zitten in de buurt van Wellington.......bij plaatsje Bull camping opgezocht.....morgen....

Zaterdag 26/11 Gaan we alvast naar Wellington. Zondag moeten we de ferry nemen naar het Zuidereiland..dat is voor dit moment de enige keer dat we over kunnen..alle andere overtochten zijn dispensed till further notice....Wel jammer dat we al zo vroeg over moeten steken er valt nog zoveel te zien en te doen op het Noordereiland...maar helaas vanwege de aardbeving is ons reisschema enigszins aangepast.

Ga nu slapen...ik ben moe...sluit mijn beide oogjes toe.