odishantadownunder.reismee.nl

Met de ferry over naar het Zuider eiland....

Zaterdag 26/11 naar Wellington gereden....We zijn echt In het land van de Hobbit en de Lord of he rings.... groen Heuvelland dat reikt tot de hemel... Schapen die vreedzaam grazen.... de snelweg kronkelt omhoog hier en daar een beek.... en het landschap verandert.... dan rij je tussen de varens op stammen ......Om een uur of 10.00 kwamen we aan in Wellington.....In de buurt van de ferry camping gevonden...We gebruiken Wikicamps handige app...Gauw in gecheckt..met de bus naar City Center....

's Avonds vroeg naar bed, want morgen moeten we op tijd bij de terminal zijn...Jeetje het waaide vannacht heel erg..camper ging te keer ....lag te shaken in bed...en toen begon het ook nog te regenen... uiteindelijk toch beetje kunnen slapen ...om 5.30 alweer op...douchen, ontbijten en nog even internetten, afwas gedaan...op naar de terminal...Vandaag veel campers op de boot op deck 5.... wij gaan rustig boekje lezen op deck 7.....overtocht ging soepel...om 12.15 verlieten we in Picton op het Zuider eiland de boot en reden richting Abel Tasman National Park....